Wednesday, April 25, 2012

Shidi Shah

Mandi Berguling-Gulung di La Hot Spring

salam semua.

Ni nak sambung kisah ke Pulau Perhentian tapi bukan cite pasal g Pulau dah...nak cite g mandi sungai pulak lepas balik dari pulau.heheh.. Enjoy habis!!

Lepas sehari balik dari pulau, ak bawak member2 ak g mandi sungai n air panas kat Kg La, Hulu Besut.  dekat dah dgan kerajaan ayah pin tu..jga2..jgn kne santau..tibe2 plak kn.

ok bosan gak cite panjang2 n aku pon malas nk membebel2 nih..jo layan gambar dlu



Budak2 hingusan lg semua ni..ad yg xsunat lg..hahaha.. ayt ni tuk 18sx sahaja..


Tengok airnya..jernih kn...kedalaman ada la sampai leher ak..tinggi ak 170cm..pandai2 la korang bajet..


Awek 3orang kat ujung tu gua xknal yer...saya ni kn pemaluu..*geee
flying under the water...


mcm tu jer ko blh buat? kacang sgat

ni baru gaya superman..haha

kene campak dalam air..seronokkkkk...hehe

layan air panas pulak...sume xbrani nk masuk terjun mcm gmbr2 kat ats..masak bdan nnti

biawak2 berjemor..haha



ok itu saja..bye..

Shidi Shah

About Shidi Shah -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

6 comments

Write comments
kechik
AUTHOR
April 25, 2012 at 5:50 PM delete

malu????gee?????..ble nk bwk sy g nih..nk usha abg2 ensem gak..

Reply
avatar
shidi shah
AUTHOR
April 25, 2012 at 8:25 PM delete

anytime....ckp je ble t sy bwak awk g sane..heheh

Reply
avatar
eVa
AUTHOR
April 29, 2012 at 12:40 AM delete

best gilerrr!!! seyes jeles!! sy suka mandi sungai.. main terjun lagi bestt!! hehe

Reply
avatar
shidi shah
AUTHOR
April 29, 2012 at 5:14 AM delete

hahh..best betol bile orang jeles..haha..best gilerr mandi cini..perhh...!!!!hahaha

Reply
avatar