Thursday, March 17, 2011

Shidi Shah

Benda yang aku teringin sangat nak beli..tapii...


dah lama ak xsoping eksesori nak bergaya nih..dari matrik dulu ag bende sama je ak pakai..dah 4 tahun dah..tapi tak rasa bosan sbb dah biasa..

sekarang ni HANDSET ak tak tukar lagi..still pakai handset daun yang ak dapat dari ma ak sempena hadiah SPM.kene hujan, jatuh berapa kali dah smpai berkecai semua casing dan kadang2 aku main baling jer..haha..tapi still ok ag...dulu banyak kali jugak format sbb suka main bluetooth game n lagu ngn mmber2..skrg dah tak dah sbb guna handset hanya tuk kol dan msg jer...kadang2 terasa jugak nak tukar handset yg canggih2 skit..yg ada wifi ker, touch screen ker..tapi xde bajet dan pikir2 balik xperlu..nnti dah keje ak tuka la kot..agak2 dlam setahun 2 lagi..pkai yang advance terus la ...bru chun malacun..

lepas tu jam pon dah lama aku tak tukar..sampai sekrang dah rosak sebab masuk air..ak pegi ketok2 sampai tertanggal semua barang2 dalamnya..syg kot kat jam tu...tp nak wat macam mana dah masuk tong sampah....jam tu pon masa kat matrik jugak ak beli..3 tahun lebih la aku pakai..

xde gambar lain, ni je kenangan bersama jam tangan ku tersayang
jgn gelak tengok gambar nih..fokus kat jam jer..!!

then wallet.ini pon time matrik jugak aku beli.masa  tu keluar dengan rumate aku 4 orang nak tengok wayang transformers 1.tu first time ak masuk panggung tuh..mmg puas hati la tgok cite tu..pas tu duk jalan2 dalam terminal one.usya punya usya terbeli la dompet yang kebudak-budakan nih..sampai lah sekarang ak masih lagi pakai..walau pon buruk tapi masih cantik, xde koyak2 lagi..kadang2 time pegi uptown nak beli jugak tapi rasa macam tak perlu..boleh tahan nafsu lagi ni..haha..

ada banyak lagi yang ak sangat2 nak beli.macam baju, kasut, beg, aksesori moto aku, hehe..aircraft remote control n bla2...haaa banyak kan..tapi bila rasa nak pegi beli, susah pulak nak keluarkan duit sendiri..kalau dengan parents ak senang sebab ma aku yang keluarkan duit..hahha

Tapi bila dah kaya nanti tengok la aku nak soping sakan..hahah

Shidi Shah

About Shidi Shah -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

6 comments

Write comments
kechikshah
AUTHOR
March 17, 2011 at 10:07 PM delete

nih entry mntk adiah bzday ek..haha..jam ngn purse bole la..hanset tgu kt kje..

Reply
avatar
Shidi Shah
AUTHOR
March 17, 2011 at 10:08 PM delete

faham pon ..heheh..lau bg handset ok gak.1 adiah jer.jam tangan n wallet 2 hadiah tu..ag mhal..heheh

Reply
avatar
abd rahman
AUTHOR
March 17, 2011 at 10:18 PM delete This comment has been removed by the author.
avatar
kechikshah
AUTHOR
March 17, 2011 at 10:20 PM delete

jam ngn wallet leh dpt rm10 je kt downtown..

Reply
avatar
Shidi Shah
AUTHOR
March 18, 2011 at 2:40 AM delete

bg yg downtown pn xpe asalkan cun..haha

Reply
avatar
kak sue
AUTHOR
April 5, 2011 at 6:34 PM delete

tak kesahle barang ape pun walau murah/mahal kalau orang bagi mesti pakai sampai hancus punya!!sayang...sebab yg petama dan beharge/bemakne melaikn hilang atau dah keje baru tukar kan!kan!lebih2 lagi kalau emak ngah abh bgi!!!..

Reply
avatar