Saturday, July 2, 2011

Shidi Shah

Berpuluh2 meter earning... 5 angka total earning..perh!!!

haaa....ni aku nak gabitaw kat korang yang aku dapat meter earning yang sangat banyak dari nuffanng..ntah wape puluh ntah..mlas aku nak kira.tu dalam gambar tu kat bawah banyak lagi tu..



jumlah earning aku pulak dah 5 angka woooo!!!!...perhh..kaya giler tu..

tapi 5 angka tu termasuk koma la.hehhe.
 dah lama jugak aku xdapat buff earning..hhmmmm...mungkin sebab dah lama aku xblogwalking.pakcik nuffnang, tlg la sayangi blog aku ini..huhu.. boleh ker mintak belas kasihan macam ni?huhu


blog ak ni pon ak dah wat hiasan baru, dah tuka template dah..harap ramai yang suka.dan ramai yang jenguk2 kat cini.

Shidi Shah

About Shidi Shah -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

5 comments

Write comments