Monday, June 29, 2015

Unknown

Apa yang berlaku selepas 3 tahun habis belajar dalam ijazah

Selepas 3 tahun aku kembali semula dalam dunia blogger lepas cek statistik yang blog aku ni ramai juga yang masuk jenguk2 walau pun lama xupdate post. komen pon banyak yg nk kne approve dan cek di website nuffnang pn setiap hari ada yg visit. kira ok la blog nih..

ok lepas 3 tahun habis blaja dah banyak perubahan dalam kehidupan harian aku.. sekarang aku dah ada bini woi.. 28 November 2014 aku sah bergelar suami kepada gadis Melaka bernama Faezah Bt Abd Rahman.. syok woo kawen..ngeh..ngeh..ngeh..  berat badan sudah makin naik, hidup pn lebih terator.. dah ada org jaga la katakan. nah belanja 1 gambar kawen kat bawah


sebelom kawen ni bukan main ak kerja siang malam cari duit... duit mmg xcukup bila nk kawen tp atas rezeki Allah xtaw duit tu dari mana2 tiba2 cukup2 aja.. btol la orang cakap bila niat baik untuk kawen mmg duit tu ada saja.

lagi baik rezeki nk kawen, 2 bulan sebelum kawen aku beli sebijik kondo di Kota Melaka.. bulan untuk duduk tp untuk bagi sewa.. Insya Allah 2018 siap la kondo tu.,


yang terbaru sekarang pasal aku, tengah bina kerjaya dalam bidang hartanah. buat part time dalam hartanah jadi agen. kerja tetap masih lagi pengajar AutoCAD

so sape nak beli rumah ataw nak tahu serba sedikit pasal bidang hartanah ni boleh hubungi aku

sekian saja serba sedikit lepas 3 tahun xupdate blog

Unknown

About Unknown -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :