Monday, March 22, 2010

Shidi Shah

Hidup di Hujung sem



Ni ubat yg plu ak mkan setiap pagi dan malam tu sembuh.huh...banyak nk mampos...




Malam2 sblom tdo ni saje nk update blog. Agipun baru jer siapkan separuh lab report n asimen yg kene antar esok. Hidup seorang pelajar tidak boleh lari dari asimen. tapi lau terdesak tiru jugak.heheh.byselah wat keje las minit. semalam de test numerical method.soalan dia punyer lah mengelirukan.X-expect kuar soalan cm 2.rasenyer dpat jela spruh.mrkah dr lec plak mgkn krang dr spruh.huh mcm mner nk score nih?? dah la skrg ni bbir ngah bengkak bernanah sbb kene jangkitan kuman.dah 3 hari hidup ak menderita sbb sakit nih.ni sume sbb ak p mkan mgrut la.dah tahu alah kat mknan laut bp jgak mkan.nk wat mcm mner dah nafsu.huhu. ahad lepas p klinik.dah xthan sgat sakit n gatal n bengkak besar lak 2.dr bagi 5 jenis ubat.perh...giler banyak.dah la mhal bil sampi RM50 ak kene.sek baik bwak duit ckup2.lau x trpksa la kol mmber.lpas 2 duit dlm poket tgal RM1 jer.dah kering ni msg la akak ak.nk pe lg mntak duit la.huhu.mlm 2 dia bank in.boleh la nk bthan tuk 3 4 mgu.2 pn dah pling brjmat 2.sek baik kat UPM ni de jual nasi RM2.kenyang n sedap woo nasik 2. Ujung mgu ni lak lesen ak dah tamat tempoh.duit lagi.pas 2 mgu depan de dinner tuk sambut dak final year kat tasik putrajaya.lagi duit kene bayar.hadui... kdng2 nk mntak ngn mak bapak kat kg pn segan.

perbelanjaan harian ak cmni

pagi : kueh RM1

tengah hari : nasi RM 2


malam : masi goreng + teh o ais RM5

kire bajet sehari RM8 owh...ok la 2 kan.

minyak moto seminggu RM5

topup sbb skrg xde awek dah dah reduced skit.RM5 seminggu

kirenyer dlam seminggu dalam RM60 - RM70

duit..oh duit...

Shidi Shah

About Shidi Shah -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

4 comments

Write comments
FyZa
AUTHOR
March 23, 2010 at 1:22 AM delete

huhu..nk wat cmna..tp x pa la..jimat 2 kan bgus..=)

Reply
avatar
Shidi Shah
AUTHOR
March 23, 2010 at 4:07 AM delete

blaja bjmat...huhu.
fyza nk duit.hahahah

Reply
avatar
HaiDa HiDa
AUTHOR
March 26, 2010 at 2:32 AM delete

biasa la tu.. ujung2 sem ni lah kekadang rajin jer nak puasa sunat.. kalu makan pn sehari sekali dah kira ok tu.. demam n sakit pn ske sgt dth time2 mcm ni.. apa2 pn gud luck!!!

Reply
avatar
Shidi Shah
AUTHOR
March 26, 2010 at 2:42 AM delete

huhu..
nk puasa tp prot ni asek lapo jer.huhu.
thanks sbb bg smangat.hehe

Reply
avatar