Sunday, July 11, 2010

Shidi Shah

Spain Juara FIFA 2010!!!!!



mmg tpat jangkaan ak sepanyol bakal mnjadi juara Fifa 2010.walaupun perlawanan pertama spain ngn switzland tidak memihak pada sepanyol, tapi hati ak ttap pada pasukan sepanyol.

dan skarang ak sangat2 berpuas hati n sangat2 gembira sebab sepanyol juara Fifa.ak n mmber2 kolej ak p tgok kat dataran merdeka.tgok match kat tv lcd terbesar kat Malaysia nih.mmg ramai giler kat citu.

syukur sgat2 sbb spain dapat gol walaupun minit2 akhir.agak2 dah penalti dah.

bhs jer match ak msg mmber2 ak yg slalu kuar lpak tgok bla sma2 kat kg.huhu..
ni mnjerit2 td mcm org gle smpi dah xde suara dah ak...

dan smbungan skit dr entry ni..

lpas spain mnang ak usya2 blog http://denaihati.com/.heheh..
harap2 nama ak tersenarai.siap kaco dia kat fb ag.sori yer denaihati.hehe.

ps 2 tadi ak usya blog dia n tgok entry terbaru beliau pasal nama yg terpilih untuk contest beliau.nama ak tersenarai.ya Allah..betapa seronoknya ak.huhu. terima kasih denaihati kerana menganjurkan contest ni.

tahniah tuk spain!!!!!

Shidi Shah

About Shidi Shah -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

4 comments

Write comments
ken
AUTHOR
July 12, 2010 at 6:03 AM delete

congrats to spain =)

Reply
avatar
Shidi Shah
AUTHOR
July 12, 2010 at 10:49 PM delete

yeah...
congtrates to my fovourite team...

Reply
avatar
Shidi Shah
AUTHOR
July 13, 2010 at 9:28 AM delete

trimas2...
we both deserve it.
haha

Reply
avatar