Saturday, July 23, 2011

Shidi Shah

MALAYSIA vs SINGAPURA:komen as fan bola


baru lepas tengok game Mas lawan Singapura.
1st leg tuk qualification waorld cup 2014 ..

apa aku nak kata..

SANGAT SAKIT HATI MASA 1st HALF  !!!!!!!!!!!!!1

keeper sangat lembat..xdeusaha lansung tuk safe bola..tidoo ker ha sharbine??
lau boleh kol rajagopal tadi ak soh dia tuka keeper dah masa awal2 game.
lepas tu pulak shafiq rahim dapat red card..
down la mas.lepas ni da xleh main dah..

keputusan tadi 
MAS (3) SIN (5)

pertahanan malaysia sangat2 banyak perlu diperbaiki.
dari game2 sbelom ni pon pertahanan sangat lemah.
dah tahu lemah xnak baiki pulak..

pass bola pon nak jauh2 jer, yang dkat ada xnak pas, lepas tu bola senang lepas kat lawan.
cuba la pass kat mmber2 dkat pastu baru attack.

nasib baik la 2nd half mas main baik skit.main la mcm team yg lwan chelsea tu, semangat jer nak main.baru la lwan cpt down.

harap perlwanan kedua nanti mas dapat kalahkan sin.
at least kene 3 gol tuk layak.

jom gegar itu punya stadium 28 julai ni!!!!

HARIMAU lagi hebat dari singa!!

Shidi Shah

About Shidi Shah -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :