Saturday, February 26, 2011

Shidi Shah

Isu pemilihan MPP UPM

i aku nak cite sal politik skit.tp bukan politik lua la..mesti korang sumer tahu kn sal kekecohan pengundian kat upm..

pasal Pro-M wat kecoh sebab 11 pencalonan mereka yang menang ditarik balik.
tapi kenapa TNC tarik balik eh ?/ak pon xtaw nape..yang tu biarlah orang2 atasan yang wat keje sumer..mgkn mereka dah mengambil kira sume aspek sblom wat kputusan..

tapi yang sedihnya sikap bakal2 pemimpin skrg nih.bile ak tgok gambar jer rase dah kecewa dgan sikap mereka.perlu ker buat rusuhan pegi pecahkan sermin sumer.g serang pjbat TNC ramai2 wat rusuhan.mcm xde sikap profesional lansung.nak jadi pemimpin sgat.dan pulak yang buat rusuhan duk bwak kain rentang n tlis kata2 yang xelok kat ppan ialah orang perempuan yang mcm gaya2 ustazah sumer.tudung labuh pkai sopan2..tp haa tgokj la pgai..xleh ker p bincang elok2..korang tgok gmbr nih


tgok la sndri rakan2..malu ak rasa..
ish malu la..bakal pemimpin tnjuk sikap mcm ni

ape la faedah diaorg dpt wat mcm ni?
mpp pn bkan wat keje sgat..ckp jer lbat nk wat tu la ni la..
las2 hampeh...


ni satu lagi video.korang tgok la eh..

yang aku dgar cite la, hal ni berlaku sbb PRO-M dri u lain kat skitar slangor ni masuk campor.
tu yang diaowg brani wat mogok ramai2 tu..

ok lah ak tak nak cakap panjang2 sal politik ni sbb ak pn xamek serius sgat sal ni.
just tahu jela.
lau cite pnjang2 jdi isu lak..
kang ade jer nama ak dlm media t

Shidi Shah

About Shidi Shah -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

3 comments

Write comments
Epy Ain
AUTHOR
February 26, 2011 at 10:03 PM delete

dunno but i always agree with the student. sape suh carik pasal. tudung2x jgn maen eh. sensitip

Reply
avatar
zulaikha
AUTHOR
February 27, 2011 at 10:46 PM delete

ntah la.. mmg tak elok sampai pecah2 segala.. tapi zu pun tak salahkan diorang 100%. apapun, bagi zu pihak atasan mana universiti sekalipun tak boleh berat sebelah.. Baik Pro-A atau Pro-M, mereka semua student dan masih student, maka wajar dilayan secara adil dan saksama.

Lagi satu, zu x setuju kalau sesetengah orang samakan politik kampus dengan politik luar. matlamatnya lain2.


Sekian, ulasan ringkas dari sy. Kalau silap harap dimaafkan.

maaf tuan blog, panjang sket komen kali ni~ ;p

Reply
avatar
Shidi Shah
AUTHOR
February 28, 2011 at 3:22 AM delete

haha..smangat ea zu ni..masuk tanding gak ker?hahah..

stiap org de pndpat msing2..
ckp sal politik ni xtaw mane yg btolnya..xkn ada pnghujung

Reply
avatar