Friday, January 13, 2012

Shidi Shah

Pokok Tumbuh Di Atas Bangunan Setinggi 100meter


Aku sempat amek gambar ni kat sebuah bangunan kat UPM iaitu Kolej 10.Pokok ni boleh hidup di atas bangunan setinggi 100 meter. hebat kan??

nak tahu kenapa pokok ni boleh tunbuh? sebab kat sebelah pokok tu adalah bilik air.so ada bekalan air yang memberi pokok ni terus hidup.

pokok ape ni ak pn xtaw.n macam mana dia boleh tumbuh kat atas tu pn xtaw.ad hantu kot yang buat sarang kat ctu.haha

Shidi Shah

About Shidi Shah -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

5 comments

Write comments
eVa
AUTHOR
January 14, 2012 at 5:16 AM delete

masyaAllah.. tp seeloknya dbuang.. takutlah pa jadikan.. makin membesar nanti makin kuat akar dia.. retak pulak dinding.. hehe.. nice captured

Reply
avatar
shidi shah
AUTHOR
January 14, 2012 at 6:50 AM delete

dari aku tahun 1 sampai tahun 4 blaja kat UPM, tgok pokok ni xbesa2 pn.mcm tu jer saiznya

Reply
avatar
kechik
AUTHOR
January 15, 2012 at 6:25 PM delete

pokok tuh terbantut kowt..

Reply
avatar